Termékek Menü

Szállítási idő és költség

SIKERES RENDELÉS ESETÉN,ÉRTESÍTÉS A RENDELÉSRŐL

Webáruházunkban leadott vásárlását követően ,amennyiben az Ön által megadott email cím helyes email abban az esetben a véglegesített vásárlás után az alábbi témával ellátott automata üzenetet kap tőlünk. -> Feldolgozás alatt - Köszönjük a megrendelését (SPAM mappába is tekintsék meg kérem )

 

ÖSSZEKÉSZÍTÉSI IDŐ:
Fontos tudni, hogy a rendeléseinket a beérkezési sorrend alapján dolgozzuk fel, átlagosan 24-48 órát vesznek igénybe munkanapokon a csomagjaink összekészítése és adminisztrálása! Ezt követően első adandó alkalommal átadásra kerül megrendelése az adott futárszolgálatnak!

SZÁLLÍTÁSI IDŐ: ( KIVÉVE AZ ÜNNEPI IDŐSZAK , NOVEMBER-DECEMBER )

 

SZÁLLÍTÁSI IDŐ ÉS LEHETŐSÉGEK

Csomag összekészítési idő 6-48 óra

- FÁMA Házhozsállítás (1-2 munkanapos szállítási idő)

- GLS Házhozszállítás ( 2-3 munkanapos szállítási idő ) 

- GLS Csomag Pont ( 2-3 munkanapos szállítási idő ) 

- MPL – Postán maradó csomag ( 2-6 munkanapos szállítási idő ) 

- MPL – PostaPont ( 2-6 munkanapos szállítási idő ) 

- MPL – Csomagautomata ( 2-6 munkanapos szállítási idő ) 

- MPL - Házhoszállítás ( 2-6 munkanapos szállítási idő ) 

- Pick Pack Pontra ( 2-6 munkanapos szállítási idő ) 

- EXPRESSZ SZÁLLÍTÁS (Feldolgozási idő + 1 munkanapos szállítási idő) 

Expressz szállítás nem teljesíthető, ha:

-Külföldi szállítási címmel kerül a rendelés leadásra

-Raklapos,terjedelmes csomagküldéssel teljesíthető a kiszállítás

- Több darabos, készletről rögtön nem kiküldhető magad darabszám esetén

Ezen pont figyelmen kívül hagyása esetén a szállítási időt nem biztos, hogy tudjuk garantálni! Szállítási költséget pedig nincs módunkban vissza utalni!

Amennyiben termékhiány miatt a feladás meghiúsul, abban az esetben az összeg 48 órán belül visszafizetésre kerül!

 

SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG

- FÁMA Házhozszállítás 999 Forint

- MPL Postán maradó csomag 899 Forint

- MPL PostaPont 899 Forint

- MPL Csomagautomata 899 Forint ( előre fizetett csomagkiküldés )

- MPL Házhozszállítás 1190 Forint

- Pick Pack csomagpont 990 Forint

- GLS Csomagpont 1190 Forint

- GLS Házhozszállítás 1450 Forint

- Expressz szállítás 3990 Forint

- Exort/külföldi címre kézbesítés ( egyedi ár )

 

DÍJMENTES SZÁLLÍTÁS:

- 25.000 FORINTTÓL

 

VÁSÁRLÓI KOSÁR ÉRTÉKHATÁR:

- Személyes vásárlás 2500 Forint

- Belföldi kiszállítás esetén 2500 Forint

- Export/Külföldi cím esetén 5000 Forint

- Díjmentes szállítás 25.000 Forintot meghaladó vásárlás esetén

 

UTÁNVÉT KEZELÉSI KÖLTSÉG:

200 FORINT 

 

FIZETÉSI MÓDOK:

1.) Utánvét - Házhoz szállítás,csomagpont esetén a futárnak tudja a rendelésének ellenértékét kifizetni készpénzben!

2.) Kártyával a futárnál 90%-ban kihasználható a futárszolgálat által nyújtott szolgáltatás! Magyar posta és GLS-nél egyaránt)

3.) Banki előreutalás - során a rendelés teljesítésének ideje az utalás lekönyvelésének idejével nő. Feldolgozás alatti rendelésére, díjbekérő üzenetünket 24-36 órán belül kiküldjük email-ben!

4.) UniCredit Bank online kártyás fizetéssel - Kártyás fizetés esetén a megrendelés házhoz szállítását a fizetési tranzakció lezárását követően kezdjük meg. A kártyás fizetés az UniCredit Bank biztonságos szerverén keresztül történik, az UniCredit bank fizetési oldalán, mely automatikusan jelenik meg a megrendelés jóváhagyását követően. A szükséges bankkártya adatok bevitele után a Fizetés gombra kattintva a fizetés végrehajtásra kerül. A fizetés megtörténtéről a rendszer visszaigazolást küld, majd visszairányítja a megrendelőt a webáruházba, ahol a fizetésről szintén visszaigazolást kap. Amennyiben az UniCredit Bank a bankkártyás fizetést valamilyen okból visszautasítja, a megrendelő a rendelést a visszaigazoló emailben található linken keresztül is befizetheti.

5.) Külföldre kézbesített csomag esetén: megrendeléseket kizárólag előre utalásos fizetéssel tudjuk biztosítani! 

6.) Személyes átvétel esetén, készpénzzel, kártyával vagy előreutalással egyenlítheti ki a vásárlásának ellenértékét!

Kizárólag leadott rendelés esetén, mivel a ráktár készleteink nem kereskedelmi helyszín, a termékek nem minden esetben érhető el!

Rendelését leadhatja, áruházunkon keresztül és :
Telefonon : +36703717404 
Email: rendeles@mikonyhank.hu

 

SZÁLLÍTÓCÉGEK ÉS SZOLGÁLTATÁSA:

MPL – Postán maradó csomag Csomagját az MPL futárszolgálat fogja kiszállítani az Ön által kiválasztott Postára. Szolgáltatások: sms értesítő, email nyomon követési lehetőség ,10 munkanapos megőrzés! Súly legfeljebb 20 kg

MPL – PostaPont Csomagját az MPL futárszolgálat fogja kiszállítani az Ön által kiválasztott PostaPontra. Szolgáltatások: sms értesítő, email nyomon követési lehetőség ,10 munkanapos megőrzés! Súly legfeljebb 20 kg

MPL – Házhozszállítás Csomagját az MPL futárszolgálat fogja kiszállítani Önnek. Szolgáltatások: sms értesítő, email nyomon követési lehetőség , sikertelen kézbesítés esetén 10 munkanapos megőrzés a legközelebbi Postán!

MPL – Csomagautomata Csomagját az MPL futárszolgálat fogja kiszállítani az Ön által kiválasztott csomagautomatába. Szolgáltatások: sms értesítő, email nyomon követési lehetőség , 10 munkanapos megőrzés, Dobozméret legfeljebb: 50x30x30cm

GLS – Házhozszállítás Csomagját az GLS futárszolgálat fogja kiszállítani Önnek. Szolgáltatások: 3X kézbesítési kísérlet, sms, email nyomon követési lehetőség , telefonhívás 3 órával a kiszállítás előtt, cím módosítási lehetőség a futárnál!)

GLS CsomagPont  Csomagját az Ön által kiválasztott csomagponton veheti át! Szolgáltatások: sms értesítő, email nyomon követési lehetőség, 10 munkanapos megőrzés! Dobozméret legfeljebb: 50x50x50cm

PICK-PACK Pont Csomagját az Sprinter futárszolgálat fogja kiszállítani az Ön által kiválasztott PickPack Pontra! Szolgáltatások: sms értesítő, email nyomon követési lehetőség ,10 munkanapos megőrzési idő! Dobozméret legfeljebb: 50x50x50cm

FÁMA futárszolgálat (Házhozszállítás) Csomagját az FÁMA futárszolgálat fogja kiszállítani Önnek. Szolgáltatások: 2 X kézbesítési kísérlettel, Értesítéseit sms, email és telefon formájában kapja. Nyomon követési lehetőség , telefonhívás  kiszállítás előtt, cím módosítási lehetőség a futárnál nincs!!

 

A vásárlás folyamata

A Termék kiválasztása

A honlapon szereplő termékkategóriákra kattintva választhatja ki a kívánt termékcsaládot, és ezen belül az egyes termékeket. Az egyes termékekre kattintva találja a termék fotóját, cikkszámát, ismertetőjét, árát. Önnek vásárlás esetén a honlapon szereplő árat kell megfizetnie. A termékeket illusztrált fényképpel jelöltük. A fényképeken látható kiegészítők, dekorációs elemek nem részei a terméknek, kivéve ha az a termékleírásban külön kiemelésre kerül. 

Kosárba helyezés

A Termék kiválasztása után Ön a "Kosárba" gombra kattintva helyezhet - tetszőleges számú -  terméket a kosárba anélkül, hogy ezzel Önnek vásárlási- vagy fizetési kötelezettsége keletkezne, mivel a kosárba helyezés nem minősül ajánlattételnek.

Javasoljuk, hogy akkor is helyezze a kosárba a terméket, ha nem biztos abban, hogy az adott terméket meg kívánja vásárolni, mert ezzel az Ön számára egy kattintással áttekinthetővé válik, hogy az adott pillanatban melyek az Ön által kiválasztott termékek, és azokat egy képernyőn megjelenítve tudja megtekinteni és összehasonlítani. A Kosár tartalma a megrendelés véglegesítéséig – a "Rendelés véglegesítése" gomb megnyomásáig – szabadon módosítható, a kosárból tetszés szerinti termékek eltávolíthatóak, a kosárba tetszés szerint újabb termékek helyezhetőek, illetve a kíván termékszám megváltoztatható.

Amennyiben Ön a kiválasztott terméket a Kosárba helyezi, úgy külön ablak ugrik fel a „Terméket hozzáadtuk a kosárhoz” szöveggel. Amennyiben Ön nem kíván több terméket kiválasztani, úgy kattintson a „Tovább a kosárhoz” gombra! Amennyiben a kiválasztott terméket szeretné ismét megnézni, vagy újabb terméket szeretne a kosárba helyezni, úgy kattintson a „Vissza a termékhez” gombra! Amennyiben Önkülföldi címre rendel , magyar(belföldi) szállítócéggel és a vásárlásának ellenértékét elutalja vagy online kifizeti, akkor ebben az esetben többlet költségre kell számítani,mivel a külföldi csomagok szállítási költsége minden esetben egyedi, ez függ a csomag súlyától,méretétől valamint a csomagok darabszámától! Amennyiben az elállási jogával élne ez esetben cégünk semmilyen többletköltséget nem vállal a külfölre való utalási költségért valamint amennyiben veszteséges lenne a vissza fizetés akkor annak anyagi veszteségéért!

A Kosár megtekintése

A honlap használata során Ön a honlap tetején található „Kosár megtekintése” ikonra kattintva bármikor ellenőrizheti a kosár tartalmát. Itt lehetősége van a kiválasztott termékeket eltávolítani a kosárból, illetve a termék darabszámát megváltoztatni. A rendszer a „Kosár frissítése” gomb megnyomását követően megjeleníti az Ön által megváltoztatott adatoknak megfelelő információkat, ideértve a kosárba tett termékek árát is.
Amennyiben Ön nem kíván további termékeket kiválasztani és a kosárba helyezni, úgy a „Megrendelés” gomb lenyomásával folytathatja a vásárlást.

Vásárlói adatok megadása

 „Megrendelés” gomb lenyomását követően megjelenik a kosár tartalma, illetve az Ön által kiválasztott termékek megvásárlása esetén az Ön által fizetendő teljes vételár. A „Szállítási szolgáltatás” dobozban kell bejelölnie, hogy a megrendelt terméket személyesen kívánja átvenni (személyes átvétel), vagy kiszállítást kér. Kiszállítás esetén a rendszer jelzi a kiszállítás díját, melyet Ön köteles megfizetni megrendelés esetén. 

A „Felhasználói adatok” szövegdobozban e-mail címét, a „Számlázási információ” szövegdobozban teljes nevét, címét, telefonszámát tudja megadni. A ”Szállítási információ” szövegdobozban a rendszer automatikusan a „Számlázási információ” során megadott adatokat tárolja. Amennyiben Ön eltérő címre kéri a szállítást, kérjük távolítsa el a pipát. A „Megjegyzés” szövegdobozban” Ön tetszőlegesen adhat meg további információt.

A rendelés áttekintése

A fenti szövegdobozok kitöltését követően Ön a „Folytatás a következő lépéssel” gombra kattintva folytathatja a megrendelési folyamatot, illetve a „Mégsem” gombra kattintva törölheti/javíthatja az eddig bevitt adatokat, és visszaléphet a Kosár tartalmához. A „Folytatás a következő lépéssel” gombra kattintás esetén Ön a „Rendelés áttekintése” oldalra érkezik. Itt láthatja összegezve az Ön által korábban megadott adatokat, így a Kosár tartalmát, a felhasználói, számlázási és szállítási adatokat és az Ön által fizetendő összeget (ezeken az adatokon itt már nem változtathat, csak ha a „Vissza” gombra kattint).

AMENNYIBEN AZ  ÁTVÉTELT MEGTAGADTA, ELMULASZTOTTA 

 „Megrendelés” gomb lenyomását követően megjelenik a kosár tartalma, illetve az Ön által kiválasztott termékek megvásárlása esetén az Ön által fizetendő teljes vételár. A „Szállítási szolgáltatás” dobozban kell bejelölnie, hogy a megrendelt terméket személyesen kívánja átvenni (személyes átvétel), vagy kiszállítást kér. Kiszállítás esetén a rendszer jelzi a kiszállítás díját, melyet Ön köteles megfizetni megrendelés esetén. 

24.  § (1) A postai küldemény átvétele megtagadásának a címzett vagy a meghatalmazott azonnali átvételtől elzárkózó egyértelmű nyilatkozata minősül. Szervezet esetében a címzett általi megtagadásnak minősül, ha a 15. § (2)-(3) bekezdésében meghatározott személy tagadja meg az átvételt.

(2) Az átvétel megtagadása esetén ennek tényét mint kézbesíthetetlenségi okot a kézbesítési okiraton vagy az aláírást rögzítő egyéb technikai eszközön, valamint a küldeményen vagy a kísérőokiraton fel kell tüntetni, és a postai küldeményt - értesítő hátrahagyása és rendelkezésre tartási idő biztosítása nélkül - a feladó részére vissza kell kézbesíteni.

(3) Nem minősül a küldemény átvétele megtagadásának, amennyiben

42.  a) a címzett vagy meghatalmazott a kézbesítéskor esedékes díj megfizetését az összeg mértéke vagy a fizetési mód miatt csak a kézbesítési kísérletet követően, a Postatv. 42. § (1) bekezdésében rögzített rendelkezésre tartási időn belül vállalja teljesíteni, vagy

43.  b)a címzetten és meghatalmazotton kívüli egyéb jogosult átvevő nem kívánja átvenni a küldeményt, vagy elzárkózik a kézbesítéskor esedékes díj megfizetésétől, az átvétel jogcímének vagy személyazonosságának igazolásától, továbbá a kézbesítési okirat, a tértivevény vagy a tértivevénynek megfelelő elektronikus dokumentum aláírásától vagy az átvétel során feltüntetendő adatok rögzítésétől.

Átvétel mulasztása esetén díyjbekérőt fogunk az Ön részére küldeni, amennyiben ezt nem rendezi a határidőn belül akkor abban az esetben átadjuk domukentumaigt az ügyvédünk, valamint egy behajtó cég számára,mely a vásárlót további költségekkel fogja terhelni, az Ön által át nem vett csomag veszteséges ki-be szállítási költségét!
Megértésüket köszönjük!